COORDINADOR/A CENTRE D'ATENCIÓ TELEFÒNICA

COORDINADOR/A CENTRE D'ATENCIÓ TELEFÒNICA

Requisits Necessaris
  • Titulació oficial d'educació post obligatòria com a mínim de nivell 6 del Marc andorrà de qualificacions (MAQ6a) o equivalent, preferentment en Treball Social, Educació Social o Psicologia o similar.
  • Acreditació de 3 anys d'experiència laboral demostrable en llocs de treball similar.
  • Coneixements en ofimàtica nivell avançat.
  • Coneixements de català equivalents a diploma de nivell C1.
Es Valorarà
  • Formació superior a la requerida en el requisits necessaris.
  • Experiència laboral superior a la sol·licitada en els requisits necessaris.
  • Coneixements d'altres idiomes, principalment de Castellà, Francès i Anglès.
  • Persona amb una clara orientació al client i a l'excel·lència, compromís, capacitat de gestió, pressa de decisions, lideratge i impacte i influència.
  • Acreditació de formació en temes relacionats amb la igualtat de gènere o de prevenció de la violència de gènere.

Data Límit 30/05/2024


Edicte BOPA núm. 53 de data 06 de Maig del 2024

Les persones interessades hauran d’enviar un correu electrònica rrhh@cass.ad (Àrea de Gestió de Persones) amb el currículum indicant la plaça d’interès en l’assumpte. També poden contactar via telefònica +376 870810.