Treballa amb nosaltres

Envia'ns el teu currículum

Nom
Telèfon
Només un fitxer.
Límit de 11.72 GB.
Tipus permesos: txt, rtf, pdf, doc, docx, odt, ppt, pptx, odp, xls, xlsx, ods.
He llegit i accepto la política de privacitat
  • TÈCNIC/A PROFESSIONAL D'AUDITORIA DE L'ÀREA DE COMPTABILITAT I PRESSUPOSTOS

    TÈCNIC/A PROFESSIONAL D'AUDITORIA DE L'ÀREA DE COMPTABILITAT I PRESSUPOSTOS

    Formació Acadèmica

    • Titulació oficial d'educació post-obligatòria com a mínim de nivell 6a del Marc Andorrà de Qualificacions (MAQ6) preferentment en Economia, ADE o similar.
    • Coneixements avançats en eines ofimàtiques.
    • Competència oral i escrita en català equivalent al nivell C1.
    • Competència oral i escrita en castellà i anglès equivalent al nivell B1.

    Experiència

    • Experiència mínima de 3 anys en gestió financera i/o control de gestió, en llocs de treball similar de la mateixa família professional.

    Es Valorarà

    • Coneixements eines ERP/SAP
    • Màster o curs d'especialització en matèria d'auditories, control intern o de gestió.
    • Competència oral i escrita en català equivalent al nivell C2.
    • Competència oral i escrita en castellà i anglès equivalent al nivell B2.
    • Experiència professional superior al temps requerit. 
    • Persona amb una clara orientació al client i a l'excel·lència, compromís, credibilitat tècnica, rigor i responsabilitat.
    • Acreditació de formació en temes relacionats amb la igualtat de gènere o de prevenció de la violència de gènere.
    • Nacionalitat preferentment andorrana.

    Data Límit 05/05/2025



    Edicte BOPA núm. 41 de 09 d'abril de 2025

    Les persones interessades hauran d’enviar un correu electrònic a l'adreça electrònica rrhh@cass.ad (Àrea de Gestió de Persones) amb el currículum indicant la plaça d’interès en l’assumpte. També poden contactar via telefònica +376 870810.
     

  • TÈCNIC/A PROFESSIONAL DE CONTROL GESTIÓ DE L'ÀREA D'ADMINISTRACIÓ I FINANCES

    TÈCNIC/A PROFESSIONAL DE CONTROL GESTIÓ DE L'ÀREA D'ADMINISTRACIÓ I FINANCES

    Formació Acadèmica

    • Titulació oficial d'educació post-obligatòria com a mínim de nivell 6a del Marc Andorrà de Qualificacions (MAQ6) preferentment en Economia, ADE o similar.
    • Coneixements avançats en eines ofimàtiques.
    • Competència oral i escrita en català equivalent al nivell C1.
    • Competència oral i escrita en castellà i anglès equivalent al nivell B1.

    Experiència

    • Experiència mínima de 3 anys en gestió financera i/o control de gestió, en llocs de treball similar de la mateixa família professional.

    Es Valorarà

    • Formació específica en eines ERP/SAP, Power BI, solucions de Business Intelligence avançades.
    • Màster o curs d'especialització en matèria control de gestió i finances corporatives.
    • Formació específica en anàlisi de dades, Business Intelligences aplicat a finances i automatització de processos.
    • Formació específica en normativa financera pública i procediments en entorn públic. 
    • Competència oral i escrita en català equivalent al nivell C2.
    • Competència oral i escrita en castellà i anglès equivalent al nivell B2.
    • Experiència professional superior al temps requerit. 
    • Persona amb una clara orientació al client i a l'excel·lència, compromís, credibilitat tècnica, rigor i responsabilitat.
    • Acreditació de formació en temes relacionats amb la igualtat de gènere o de prevenció de la violència de gènere.
    • Nacionalitat preferentment andorrana.

    Data Límit 05/05/2025



    Edicte BOPA núm. 41 de 09 d'abril de 2025

    Les persones interessades hauran d’enviar un correu electrònic a l'adreça electrònica rrhh@cass.ad (Àrea de Gestió de Persones) amb el currículum indicant la plaça d’interès en l’assumpte. També poden contactar via telefònica +376 870810.
     

  • TÈCNIC/A PROFESSIONAL DE L'ÀREA DE CONTRACTACIÓ I COMPRES

    TÈCNIC/A PROFESSIONAL DE L'ÀREA DE CONTRACTACIÓ I COMPRES

    Formació Acadèmica

    • Bàtxelor, Bàtxelor d’Especialització o equivalent preferentment en Administració i Gestió d’Empreses, Economia, Dret (MAQ6) 
    • Coneixements avançats en eines ofimàtiques. 
    • Competència oral i escrita en català equivalent al nivell C1. 
    • Competència oral i escrita en castellà i francès equivalent al nivell B2. 
    • Competència oral i escrita en anglès equivalent al nivell B1. 
       

    Experiència

    • Experiència mínima de 3 anys en llocs de treball similars de la mateixa família professional. 

    Es Valorarà

    • Nacionalitat preferentment andorrana.
    • Experiència superior a la sol·licitada en els requisits necessaris. 
    • Formacions específiques en Contractació Pública, Compres i Comptabilitat.
    • Competència oral i escrita en castellà i francès equivalent al nivell C1. 
    • Competència oral i escrita en anglès equivalent al nivell B2. 
    • Persona amb pensament analític i crític, rigorosa, proactiva, autònoma, amb habilitats comunicatives i capacitat de lideratge i treball en equip. 
    •  Acreditació de formació en temes relacionats amb la igualtat de gènere o de prevenció de la violència de gènere.
       

    Data Límit 16/05/2025



    Edicte BOPA núm. 50 de data 24 d'abril de 2025

    Les persones interessades hauran d’enviar un correu electrònic a rrhh@cass.ad (Àrea de Gestió de Persones) amb el currículum indicant la plaça d’interès en l’assumpte. També poden contactar via telefònica +376 870810.

  • DIRECTOR/A DE GABINET JURÍDIC

    DIRECTOR/A DE GABINET JURÍDIC

    Formació Acadèmica

    • Estar en possessió d’una titulació d’ensenyament superior com a mínim del nivell 7 del marc andorrà de qualificacions (MAQ) en dret o equivalent. 
    • Màster i/o postgrau en dret Andorrà.
    • Coneixements avançats en eines ofimàtiques.
    • Competència oral i escrita en català equivalent al nivell C1.
    • Competència oral i escrita en castellà, francès i anglès equivalent al nivell B2.
       

    Experiència

    • Experiència mínima de 5 anys en llocs de treball similar de la mateixa família professional, gestionant equips de treball jurídics.

    Es Valorarà

    • Nacionalitat preferentment andorrana. 
    • Formació i experiència en lideratge i/o gestió d’equips.
    • Experiència superior a la sol·licitada en els requisits necessaris.
    • Formació superior a la sol·licitada en els requisits necessaris.
    • Competència oral i escrita en català equivalent al nivell C2.
    • Competència oral en castellà, francès i anglès equivalent al nivell C1
    • Formacions relacionades amb el seu àmbit d’actuació.
    • Persona amb capacitat de gestió, credibilitat tècnica, visió i gestió estratègica, lideratge, compromís i una clara orientació al client i a l’excel·lència.  
    • Acreditació de formació en temes relacionats amb la igualtat de gènere o de prevenció de la violència de gènere.

    Data Límit 05/05/2025



    Edicte BOPA núm. 41 de data 09 d'abril de 2025

    Les persones interessades hauran d’enviar un correu electrònic a l'adreça electrònica rrhh@cass.ad (Àrea de Gestió de Persones) amb el currículum indicant la plaça d’interès en l’assumpte. També poden contactar via telefònica al +376 870 810.

  • 2 EXPERTS/ES TÈCNICS/IQUES PROFESSIONALS DE L'ÀREA DE DESENVOLUPAMENT

    2 EXPERTS/ES TÈCNICS/QUES PROFESSIONALS DE L'ÀREA DESENVOLUPAMENT

    Formació Acadèmica

    • Titulació oficial d’educació postobligatòria com a mínim de nivell 6a del Marc andorrà de qualificacions (MAQ 6a) o equivalent, o formació reglada amb un total de 180 crèdits ECTS, en l’àmbit de la informàtica.
    • Competència oral i escrita en català, equivalent al nivell B2.
    • Competència oral i escrita en anglès tècnic, equivalent al nivell B2.
    • Coneixements avançats de desenvolupament en:
      • Entorn Java i JavaFX, com ara: JEE (Java Enterprise Edition), Spring, Maven.
      • Front-end: desenvolupament web: HTML, CSS; Coneixements Vaadin; Frameworks: Vue.js.
      • Back-end: desenvolupament de microserveis amb Spring/Spring Boot i/o entorns de programació distribuïda; Web Services REST/SOAP.
      • Coneixements en eines de BPM (APS o similars)
      • Domini de git com a sistema de control de versions. 
      • Coneixements avançats en Bases de Dades: SQL i Postgress
      • Coneixements avançats en Sistemes Operatius: Windows, Linux.

    Experiència

    • Experiència mínima entre 2 i 4 anys en llocs de treball similars en tasques de l’anàlisi, del disseny, del desenvolupament, de les proves, de la integració i de la supervisió de les tasques de desenvolupament.

    Es Valorarà

    • Nacionalitat preferentment andorrana.
    • Formació reglada superior a l’exigida. 
    • Certificacions oficials reconegudes en l’àmbit d'actuació. 
    • Formacions relacionades amb el seu àmbit d’actuació.
    • Experiència professional superior al temps requerit.
    • Competència oral i escrita en català i/o anglès tècnic equivalent al nivell C1.
    • Coneixements en: Eines devops Jenkins; node.js.
    • Persona amb compromís, orientació al client i a l’excel·lència, credibilitat tècnica, rigor i resolució. 
    • Acreditació de formació en temes relacionats amb la igualtat de gènere o de prevenció de la violència de gènere.

    Data Límit 05/05/2025



    Edicte BOPA núm. 43 de data 16 d'abril del 2025

    Les persones interessades hauran d'enviar un correu electrònic a rrhh@cass.ad (Àrea de Gestió de Persones) amb el currículum, indicant la plaça d'interès en l'assumpte. També poden contactar via telefònica al +376 870810

  • TÈCNIC/A PROFESSIONAL DE L'ÀREA DE COMPLIMENT NORMATIU I CONTROL INTERN

    TÈCNIC/A PROFESSIONAL DE L'ÀREA DE COMPLIMENT NORMATIU I CONTROL INTERN

    Formació Acadèmica

    • Titulació oficial d'educació postobligatòria com a mínim de nivell 6 del Marc Andorrà de Qualificacions (MAQ) o equivalent, preferentment en l'àmbit d'Economia, Administració d'empreses i Finances, Dret o similar.
    • Coneixements en ofimàtica a nivell avançat.
    • Coneixements de català equivalents a diploma de nivell C1.
    • Competència oral i escrita en castellà i anglès equivalent al nivell B2.
    • Competència oral i escrita en francès equivalent al nivell B1.
    • Coneixements de la legislació de seguretat social.

    Experiència

    • Acreditació de 3 anys d'experiència laboral demostrable en àrees de riscos i/o control intern i/o auditoria externa i/o interna.

    Es Valorarà

    • Nacionalitat preferentment andorrana.
    • Formació superior a la requerida en els requisits necessaris.
    • Experiència laboral superior a la sol·licitada en els requisits necessaris.
    • Certificacions COSO - Cotrol Intern, COSO ERM, CIA.
    • Competència oral i escrita en castellà i anglès equivalent al nivell C1.
    • Competència oral i escrita en francès equivalent al nivell B2.
    • Persona amb clara orientació al client i a l'excel·lència, compromís, credibilitat tècnica, rigor i capacitat d'anàlisi.
    • Acreditació de formació en temes relacionats amb la igualtat de gènere o de prevenció de la violènica de gènere.

    Data Límit 12/05/2025



    Edicte BOPA núm. 28 de data 12 de març de 2025

    Les persones interessades hauran d’enviar un correu electrònic a rrhh@cass.ad (Àrea de Gestió de Persones) amb el currículum, indicant la plaça d’interès en l’assumpte. També poden contactar via telefònica al +376 870810.

Candidatures en Procés

Candidatures Tancades