El Defensor/a de l'afiliat/da és un òrgan consultiu del Consell d’Administració encarregat d’analitzar les reclamacions i/o queixes de les persones assegurades, dels empresaris/ries, dels prestadors/res de serveis de salut i dels empleats/des de la CASS derivats de les seves relacions amb la parapública, d’informar, després d'aquest anàlisis, a les persones interessades així com al Consell d’Administració de la pertinença o no de la reclamació o queixa presentada.
Les queixes i reclamacions es poden presentar personalment o mitjançant representant, per escrit davant el Defensor/a de l’afiliat/da a la seu social de la CASS mitjançant el formulari que es posa a disposició a la pàgina Web, o a l’àrea d’Atenció al Públic destinat a aquesta finalitat juntament amb les proves documentals que té en el seu poder i en què fonamenta la seva queixa o reclamació.
El defensor/a de l'afiliat/da exerceix la seva funció amb neutralitat, independència i imparcialitat, tenint en compte el context propi de cada usuari, i respectant la confidencialitat de les dades.
Aquesta sol·licitud no suspèn, en cap cas, els terminis de recurs.
- Presencialment a Secretaria General, 5a planta
- Trucant a Secretaria General, telèfon 870800
- Enviant un correu electrònic a: defensorafiliat@cass.ad
- Lliurant el formulari següent a la bústia situada a l’Àrea d'Atenció al Públic de la CASS
- Empleni i imprimeixi el formulari següent: Formulari CASS-0144
Nota: En la versió pública dels informes, s'han eliminat les taules de reculls de les atencions realitzades per preservar la intimitat dels demandants de mediació.