Ajuda de l'àrea privada del perfil d'assegurats/ades: Tràmits actius

En aquest apartat es mostren tots els tràmits pendents de finalització, tant per part de la persona assegurada com per part de la CASS.
Un cop finalitzats, els tràmits passaran a l'apartat de "Històric de tràmits". 

La informació que es presenta ens aquest apartat és la següent:  

  • Codi tràmit: Número de referència del tràmit sol·licitat (TA...).
  • Tipus tràmit: Descripció del tràmit.
  • Data inici: Data en que es va iniciar la sol·licitud del tràmit.
  • Data Modificació: Data i hora de l'última modificació del tràmit.
  • Estat
    • Pendent: El tràmit encara no ha estat finalitzat per part de la persona assegurada o per part de la CASS. 
  • Accions: 
    • Visualització de la documentació del tràmit.
    • Accedir al tràmit pendent.

Segons la quantitat de tràmits actius presentats, hi haurà l'opció de seleccionar el nombre de files a mostrar i la pàgina que es vol visualitzar. 

Peu de pàgina

Es pot descarregar la informació presentada al quadre "Tràmits actius" en format PDF o en format Excel, mitjançant els botons situats a la part superior dreta del quadre. 

 

Per accedir a un tràmit pendent, cal seleccionar el botó situat a la columna "Accions". Un cop dins, es podrà visualitzar, acceptar o cancel·lar el tràmit. 

Tràmits actius

Es pot consultar la documentació del tràmit pendent seleccionant el botó de la columna "Accions".

Informació presentada: 

1

  • Sortida: Documentació que pot ser adjuntada per la CASS.
  • Opcional: Documentació que la persona assegurada pot aportar.
  • Obligatòria: Documentació que la persona assegurada ha d'aportar obligatòriament.  

Per descarregar la documentació adjuntada, cal seleccionar el botó de la columna d'Accions.