En aquest apartat es mostren tots els tràmits pendents de finalització, tant per part de la persona assegurada com per part de la CASS.
Un cop finalitzats, els tràmits passaran a l'apartat de "Històric de tràmits".
La informació que es presenta ens aquest apartat és la següent:
- Codi tràmit: Número de referència del tràmit sol·licitat (TA...).
- Tipus tràmit: Descripció del tràmit.
- Data inici: Data en que es va iniciar la sol·licitud del tràmit.
- Data Modificació: Data i hora de l'última modificació del tràmit.
- Estat
- Pendent: El tràmit encara no ha estat finalitzat per part de la persona assegurada o per part de la CASS.
- Accions:
- Visualització de la documentació del tràmit.
- Accedir al tràmit pendent.
Segons la quantitat de tràmits actius presentats, hi haurà l'opció de seleccionar el nombre de files a mostrar i la pàgina que es vol visualitzar.

Es pot descarregar la informació presentada al quadre "Tràmits actius" en format PDF o en format Excel, mitjançant els botons situats a la part superior dreta del quadre.
Per accedir a un tràmit pendent, cal seleccionar el botó situat a la columna "Accions". Un cop dins, es podrà visualitzar, acceptar o cancel·lar el tràmit.
Es pot consultar la documentació del tràmit pendent seleccionant el botó de la columna "Accions".
Informació presentada:
- Sortida: Documentació que pot ser adjuntada per la CASS.
- Opcional: Documentació que la persona assegurada pot aportar.
- Obligatòria: Documentació que la persona assegurada ha d'aportar obligatòriament.
Per descarregar la documentació adjuntada, cal seleccionar el botó de la columna d'Accions.