L'Agència Andorrana de Protecció de Dades (APDA) i la Caixa Andorrana de Seguretat Social (CASS) han desenvolupat el nou document "Certificat acotat d'ingressos/base de cotització i vida laboral" amb l'objectiu de complir amb el principi que, segons estipula la Llei Qualificada de Protecció de Dades (LQPD), les dades han de ser sempre adequades, pertinents i limitades en relació amb la finalitat per la qual es tracten. Aquest document recopila la informació sobre els ingressos/base de cotització dels ciutadans, pretenent reduir el risc de vulneració dels drets de les dades personals i, molt especialment, la suplantació d'identitat.
Es recomana a la ciutadania lliurar aquest certificat acotat a les entitats que ho requereixin, com per exemple del sector immobiliari, per comprovar dades en relació amb la seva solvència.
A l'Àrea privada del portal web de manera immediata,
accedint-hi amb el Certificat electrònic de Govern o amb el número d’identificació personal a Nou tràmit/Certificats/Certificat acotat d'ingressos/base de cotització i vida laboral- Amb cita prèvia a l’Àrea d’Atenció al Públic
presentant el Formulari CASS-0006-A i un document d’identificació del titular.
Si el sol·licita una altra persona, presentar també el Formulari CASS-0007, el document d'identificació de la persona sol·licitant i de la persona autoritzada. - Per correu electrònic a secretariageneral@cass.ad en 72 hores
enviant el Formulari CASS-0006-A signat electrònicament. - A les oficines de tràmits del Comú i recollir-lo a les 48 hores
amb el Formulari CASS-0006-A i un document d’identificació del titular.
Si el sol·licita una altra persona, presentar també el Formulari CASS-0007, el document d'identificació de la persona sol·licitant i de la persona autoritzada.